اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

نسبت یک بازیگر زن با دکتر مصدق/ غزل شاکری: پسرها برای دیدنم جلوی در مدرسه می‌ایستادند



غزل شاکری باحضور در برنامه «35» درباره شروع کارش در حرفه بازیگری توضیح داد و از انتظاراتش از دولت آینده گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  آخرین ساعات شامگاه چهارشنبه 27 بهمن، برنامه اینترنتی و گفت‌‌و‌گو محور «35» با اجرای فریدون جیرانی و حضور غزل شاکری، بازیگر فیلم «سارا و آیدا» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

شاکری در ابتدای برنامه گفت: «فیلم‌های تاثیر گذار دوران کودکی‌ام «شهر موش‌ها» و «اشک‌ها و لبخندها» بودند که تمام دیالوگ‌ها و صحنه‌هایش را حفظ هستم.»

این بازیگر درباره اولین تجربه بازیگری‌اش توضیح داد: «فیلم «ماهی» کامبوزیا پرتوی اولین تجربه‌ام بود، ایشان برای فیلم «گلنار» با دفتر مادرم کار می‌کردند و من هم همیشه آنجا بودم، به مادرم پیشنهاد دادند که من نقش گلنار را بازی کنم که مادرم موافقت نکردند، قبل از این فیلم آقای پرتوی داشتند «ماهی» را کار می‌کردند و قرار شد نقش کوتاه یک دختر بچه را بازی کنم و ابتدا «ماهی» و بعد «گلنار» را بازی کردم.»


ادامه خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.