اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

«فروغ» با صدای علیرضا قربانی در راه است

 مراحل تولید و تکثیر این آلبوم با همت شرکت «آهنگ اشتیاق» به پایان رسیده و اکنون در مرحله توزیع قرار دارد.
هنوز زمان دقیقی از سوی دست‌اندرکاران آلبوم «فروغ» برای انتشار این اثر عنوان نشده اما انتظار می‌رود این مجموعه تا دهه اول خرداد به بازار عرضه شود. نام جدیدترین آلبوم علیرضا قربانی برگرفته از قطعه‌ای به همین نام با شعری از «فروغ فرخزاد» است که بهمن‌ماه سال گذشته منتشر شد.
همچنین یک قطعه دیگر از آلبوم جدید علیرضا قربانی هم به صورت موزیک ویدیو و طی هفته‌های آینده منتشر می‌شود.


ادامه خبر

آغاز فروش اینترنتی پویانمایی «نبرد خلیج فارس2»

کارگردان پویانمایی «نبرد خلیج فارس2» گفت: فروش اینترنتی این انیمیشن از اول خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش سایت رصد اخبار مشهد، فرهاد عظیما  از آغاز فروش اینترنتی پویانمایی «نبرد خلیج فارس 2» خبر داد.این انیماتور مشهدی اضافه کرد: فروش اینترنتی پویانمایی «نبرد خلیج فارس 2» از ساعت 21 دوشنبه‌، اول خرداد آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: این انیمیشن 88 دقیقه‌ای با درنظر گرفتن تخفیف 40 درصدی، در دو کیفیت «متوسط» به قیمت 5 هزارتومان و «عالی» به قیمت‌ 7 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدیر گروه پویانمایی «فاطمه‌الزهرا(س)» ابراز امیدواری کرد در صورتی که انیمیشن «نبرد خلیج فارس2» فروش اینترنتی موفقی را تجربه کند، ساخت نسخه بعد این پویانمایی به زودی آغاز شود.

وی همچنین افزود: علاقه‌مندان به خرید این انیمیشن می‌توانند در ساعت مذکور به نشانی «kosar3d.com» و یا کانال تلگرامی «telegram.me/b_p_2» مراجعه کنند

ادامه خبر

کشف یک چمدان مشکوک در کاخ جشنواره فیلم کن/ منع ورود فعالان سینمایی

مامورین امنیتی جشنواره بین‌المللی فیلم کن به سبب کشف یک چمدان مشکوک در یکی از سالن‌های نمایش، کاخ جشنواره را تخلیه کردند.

ایسنا/

به نقل از ورایتی، روز گذشته در حالی که قرار بود فیلم «سهمناک» ساخته «میشل آزاناویسوس» راس ساعت ۱۹:۳۰ بعدازظهر (شنبه) برای اهالی رسانه به نمایش گذاشته شود، مامورین امنیتی از ورود خبرنگاران و فعالان سینمایی به سالن نمایش فیلم جلوگیری کردند و به دلایل امنیتی کاخ جشنواره را نیز تخلیه کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن بود که کشف یک چمدان مشکوک در سالن «دبوسی» موجب شده نیروهای امنیتی به دلیل ترس از بروز حملات تروریستی اقدام به تخلیه کاخ جشنواره کنند.

 

جشنواره امسال کن از بیم بروز حملات تروریستی با تدابیر شدید امنیتی همراه بوده است و بنابر گزارش‌ها میلیون‌ها دلار برای تامین امنیت این رویداد مهم سینمایی هزینه شده است.


ادامه خبر

مدیر نصر تی وی: تتلو قرار نیست بعد انتخابات رها شود/ حمایت خواننده از رئیسی خودجوش بود نه بازی سیاسی

تماشاگران امروز نوشت: میثم محمدحسنی؛ مدیر نصر تی‌وی می‌گوید تتلو قرار نیست بعد انتخابات رها شود.

خبرآنلاین/

میثم محمد حسنی مدیر شبکه نصر تی وی که برای اولین بار تتلو را روی یک ناو جنگی برد تا کاری برای انرژی هسته‌ای بخواند می‌گوید اصولگرایان قصد بهره برداری سیاسی انتخاباتی از تتلو نداشتند و این خواننده زیرزمینی هر کاری که بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی بخواند ، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

شما می خواستید برای تتلو چهارشنبه شب کنسرت برگزار کنید؟ توئیتی از نصر تی وی منتشر شده بود که نوشته بودند دولتی ها اجازه برگزاری این کنسرت را ندادند؟

ما فقط خبری را که از ستاد گرفتیم منتشر کردیم.

بالاخره شما یک ارگان نظامی هستید؟

نه. اصلا نظامی نیست.

یعنی شما از بودجه های عمومی استفاده نمی کنید؟

حمایت می گیریم ولی بیشتر بودجه هامان از فروش محصولاتمان است.

شما می توانید در بحث انتخاباتی خبر بروید؟


ادامه خبر

ترامپ سوژه مایکل مور می شود

تسنیم/

مایکل مور کارگردان سرشناس مستند «سیکو» و «بعد کجا را اشغال کنیم؟!» اخیرا به صورت مخفیانه در حال ساخت مستند جدیدی علیه دونالد ترامپ بوده است. این مستند که در رابطه با انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا بوده، «فارنهایت 9/11» نام دارد و هاروی وینشتاین، تهیه کننده مشهور هالیوودی شخصا حق پخش جهانی آن را خریداری کرده است. نام مستند جدید به روزی اشاره می‌کند که دونالد ترامپ پیروز انتخابات آمریکا معرفی شد.


ادامه خبر