اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

ویدیو بخش هایی از کنسرت خیریه ناظری و کامکارها

                         کنسرت خیریه گروه کامکارها و شهرام ناظری دوشنبه 29 آبان از حدود ساعت 21:15 در سالن تالار وزارت کشور با حضور اردشیر کامکار (کمانچه)، شهرام ناظری (خواننده) برگزار شد.

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایلنا، کنسرت خیریه گروه کامکارها و شهرام ناظری دوشنبه 29 آبان از حدود ساعت 21:15  در سالن تالار وزارت کشور با حضور اردشیر کامکار (کمانچه)، شهرام ناظری (خواننده)، ارسلان کامکار (عود)، بیژن کامکار (رباب)، پشنگ کامکار (سنتور)، ارژنگ کامکار (تنبک)، قشنگ کامکار (سه‌تار)، اردوان کامکار (سنتور) و امیرناصر رنجبر (کمانچه آلتو) آغاز شد.

گروه کامکارها و شهرام ناظری برای اولین قطعه این کنسرت، در حالی قطعه «لاله خونین کفن از خاک سر کرده برون» را درنظر گرفته بودند که همزمان با اجرای آن، بزرگمهر حسین‌پور (کارتونیست و کارگردان انیمیشن) نیز در بخشی از سن به نقاشی طرحی از زلزله اخیر غرب کشورمان می‌پرداخت.


ادامه

اسقف اعظم کلیسای روسیه: آخر الزمان نزدیک است


                                                      

اسقف اعظم ‌ارتدکس های روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که دنیا بر روی لبه ای است که در حال غوطه ور شدن در پرتگاه آخرالزمان است.

به گزارش خبر فوری و به نقل از جماران، «ریا نووستی» خبرگزاری بین المللی روسیه نوشت: «کریل یکم» اسقف اعظم کلیسای ارتدکس روسیه در مراسمی که در کلیسای«عیسی منجی» مسکو برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر آخرالزمان بدون چشمان مسلح نیز قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه اتحاد جهانی می تواند دنیا را نجات دهد، گفت: امروز زمانی نیست که بخواهیم به قایق احساسات بشر سنگ پرتاب کنیم. امروز زمانی است که باید تمامی نیروهای سالم را به کار گیریم. برای همین است و در زمانی که وارد دوره حیاتی در تمدن بشری می شویم، کلیسا، هنر، فرهنگ، نویسندگان، دانشمندان و همه آنانی که سرزمین مادری شان را دوست می دارند، باید با یکدیگر متحد شوند.

وی خاطر نشان کرد که طبق مذهب مسیحیت نزدیکی به پایان جهان به خودمان مربوط است و از هر فرد به ویژه افراد محبوب و مشهور خواست که مسئولیت روسیه و تمام نژاد بشر و سرعت ما برای رسیدن به پایان جهان را درک کنند.


ادامه

فیلم جنجالی تازه از محسن افشانی

                         محسن افشانی، بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی فیلم های ویدئویی او در فضای مجازی جنجال به پا کرده است. حالا در ویدئو تازه ای با رابعه اسکویی دیدار کرده است.

محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون، در ترکیه با رابعه اسکویی دیدار کرده است. 

این بازیگر که به تازگی فیلم های ویدئویی او در فضای مجازی و حاشیه سازی های او جنجال به پا کرده است. حالا در ویدئو تازه ای با رابعه اسکویی دیدار کرده است.


دیدن کلیپ

پدیده «نور زلزله» چیست؟ / چرا برخی زلزله‌زدگان کرمانشاه یک دقیقه پیش از زمین‌لرزه، نوری شبیه رعدوبرق دیده‌اند؟

                         مشاهده یک نور قرمز رنگ پیش از وقوع زلزله کرمانشاه، پرسش‌هایی را در ذهن شهروندان به وجود آورده است.

نور مشاهده شده قبل از زلزله کرمانشاه  توسط برخی اهالی روستاهای سرپل ذهاب ، احتمال وقوع پدیده «نور زلزله» در منطقه را مطرح کرده است. پدیده ای که پیش از این در زلزله منجیل و رودبار هم دیده شده بود. کارشناسان ژئو فیزیک در حال بررسی مستندات این موضوع هستند.

برخی اهالی روستاهای سرپل ذهاب به خصوص روستاهای کوئیک در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبر فوری از مشاهده نوری قبل از وقوع زمین لرزه مرگبار خبر می دهند. آنها عنوان کردند، چند دقیقه قبل از زلزله در بالای کوه نوری شبیه رعد و برق را دیده اند و پس از آن زمین شروع به لرزیدن کرده است.

درباره منشاء این نور دو فرضیه مطرح است. فرضیه اول احتمال وقوع پدیده نور زلزله را مطرح می کند. پدیده ای که با نورهایی رنگی یا شبیه رعد و برق قبل از زلزله مشاهده می شود و خبر از زلزله می دهد.

فرضیه دوم هم احتمال وجود گرد و خاک در آسمان و مهتابی شدن شب را علت مشاهده این نور می داند.


ادامه

پنه لوپه کروز: اصغر فرهادی یک نابغه است


                                                      

«همه می‌دانند» عنوان فیلم جدید اصغر فرهادی است.

به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرآنلاین، تا اینجای کار می‌دانیم که بازیگران سرشناسی چون خاویر باردم، پنه‌لوپه کروز و ریکاردو دارین در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

بنابراین هر خبر و اظهارنظری درباره این فیلم توجه علاقه‌مندان سینما را به خود جلب می‌کند. در یکی از این اظهارنظرهای کمیاب پنه‌لوپه کروز در جشنواره فیلم ونیز با نشریه ویک درباره «همه می‌دانند» و اصغر فرهادی صحبت کرد.


ادامه