اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سر پیچ چند همسری سلبریتی‌ها! / بازیگرانی که نام همسر دوم و گاهی سوم در شناسنامه آنها نوشته شد


 به گزارش خبر فوری، همین چند روز قبل بود که محمدرضا شریفی‌نیا در برنامه‌ دورهمی و در گفتگو با مهران مدیری حرفی گفت که مثل بمب ترکید؛ این بازیگر که در اکثر کارهایی که بازی می‌کند مردی است با دو همسر! درباره ازدواجش با رُز رضوی گفت: برای سفر به مکه چون خانم‌‌های مجرد نمی‌توانستند به تنهایی به این سفر بیایند، صیغه‌ای خوانیدم تا مشکل ایشان حل شود. این ادعا را خیلی‌‌ها به مسخره گرفتند و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جوک‌های زیادی برای آن ساختند و به اصطلاح دورهم گفتند و خندیدند.اما واقعیت این است که ازدواج و طلاق در میان سلبریتی‌ها آنقدر عادی شده که به قول معروف نمی‌دانی امروز که با زوجی بازیگر هم‌کلام شدی آیا فردا می‌توانی به زندگی مشترک آنها اشاره کنی یا نه!
ادامه خبر

جدایی شهاب حسینی از شهرزاد تکذیب شد/هنوز هیچ خبری از ساخت شهرزاد 4 نیست


به گزارش خبر فوری، پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص احتمال ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد گفت: از همان ابتدا شهرزاد برای سه فصل نوشته شده بود و فیلمنامه همین سه فصل را در اختیار ما گذاشتند. صحبت‌هایی در برخی رسانه مبنی بر ساخت فصل چهارم شهرزاد وجود دارد که من آن را تایید نمی‌کنم.در جایی خبر زده بودند که شهاب حسینی بنا به مشکلاتی که با حسن فتحی داشته از شهرزاد انصراف خواهد داد که من این قضیه را نیز تکذیب می‌کنم.
ادامه خبر

یکی از شرکت کنندگان خندوانه: برای خنداننده‌شدن چه کنیم؟


محمد معتضدی دوبلور و کمدین استندآپ ابتدا درخصوص فضای خندوانه به خبر فوری گفت: فارغ از بحث محبوبیت برنامه خندوانه بین مردم، یک انرژی به شدت مثبت در فضای خندوانه وجود دارد که در ادامه مسیر موفقیت آدم هم کمک می‌کند.
وی به پیشنهادات جدیدش از سوی تهیه‌کنندگان اشاره نمود و اظهار داشت: بعد از مشورت با آقای جوان، به پیشنهادات جدیدی فکر می‌کنم.
این دوبلور کشورمان ادامه داد: هنر صداپیشگی بنده باعث شد که یکسری مهارت‌های پایه را برای اجرا داشته باشم.
وی خاطرنشان کرد: برای خنداننده‌شدن باید افراد موفق در این رشته را رصد کنیم.سپس تمرین و پیداکردن شوخی، از آیتم‌های تاثیرگذار در این رشته است.
کمدین استندآپ خندوانه در پایان افزود: امیدوارم در تمام عمر، اقداماتی انجام دهم که حال هموطنانم خوب شود.
ادامه خبر

امروزه داشتن چهره ی خوب و چشمان رنگی و قد و قامت خاص، سبب انتخاب بازیگر نمی شود!


محسن مرعشی-  در روزهای پایانی هفته، این کارگردان نام آشنا را می توان در سینما هنر و تجربه ی شهرستان بابل یافت، البته نه برای تفریح و نه برای اینکه او شمالی است. بلکه برای فعالیت های فرهنگی و هنری و کار بزرگی که نادر مقدس به زیبایی و ظرافت از عهده ی آن برآمد.
با وی در لابی سالن سینما هنر و تجربه به گفتگو نشستم و پرسش های خود را اینگونه مطرح کردم:* شما اهل موسیقی هم هستید و  اگر اشتباه نکنم ساز تخصصیتان ویولن است، چقدر از احساس موسیقایی خود در سینما کمک گرفته اید؟ و از ارتباط بین این دو بیشتر صحبت کنید.
ادامه خبر