اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

دوشنبه مجموعه تیاتر شهر و ایرانشهر تعطیل است


به گزارش خبر فوری و به نقل از ایلنا، هم اکنون نمایش‌های «فتوحات گلشیری» به کارگردانی یوسف باپیری در تالار چهارسو، «باغ وحش شیشه‌ای» به کارگردانی ندا هنگامی در تالار قشقایی، «کارد، ترنج، زلیخا» به کارگردانی احمد ایرانی خواه در تالار سایه، «اهالی هوا» به کارگردانی دیانا فتحی در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر روی صحنه هستند.همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) تماشاخانه ایرانشهر در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مصادف با ۳۰ بهمن و ۱ اسفند تعطیل است.
ادامه خبر

تصویر/ همسرِ اصغر فرهادی در اکران فیلم «اسرافیل»


به گزارش خبر فوری، آیدا پناهنده با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: با پریسا بخت آور عزیز؛ دیشب در اکران ویژه اسرافیل که با حضور و همراهی همکاران فیلمسازم و زنان نماینده مجلس برگزار شد؛ ممنون که آمدید و از سینمای مستقل حمایت کردید./333388/60/
ادامه خبر

تلویزیون نوروز میزبان ریالیتی شو است


به گزارش خبر فوری و به نقل از عصر ایران،  از آنجا که این گروه در سکوت خبری مشغول تولید این مجموعه هستند و با توجه به این‌که در این مجموعه، بازیگران متعدد سینما و تلویزیون ایرانی و لبنانی حضور دارند، شاید این مجموعه را سوپرایز تلویزیون برای نوروز امسال بتوان قلمداد کرد.نسخه ایرانی این کار قبلا در مجموعه رئالیتی شو «رالی ایرانی» تجربه شد و به‌نوعی در مقام خود موج جدیدی در برنامه‌سازی ایجاد کرد. ابوطالب پس از آن نیز چند رئالیتی شو دیگر با شکل‌های مختلف و مضمون‌های متفاوتی برای شبکه‌های تلوزیونی ساخت.

رئالیتی شو ژانر موفقی در سینمای دنیاست اما متاسفانه کم‌تر برنامه‌سازی به آن نزدیک می‌شود. این گونه‌ی هنری درواقع طرح دقیق و پیچیده‌ای دارد که بازیگران از آن مطلع نمی‌شوند و خود آنها هم تا آخرین سکانس مثل بینندگان، هر لحظه شگفت‌زده می‌شوند.
ادامه خبر

حمیدرضا آذرنگ: مسئولان به زخم‌هایی که از جنگ مانده توجه نمی‌کنند


به گزارش خبر فوری و به نقل از سینما سینما، حمیدرضا آذرنگ بازیگر مطرح سینما در جشنواره سی و ششم فیلم فجر در «تنگه ابوقریب» ساخته بهرام توکلی حضور پیدا کرد. این فیلم مورد توجه اهالی سینما و منتقدان قرار گرفت و بیشترین جوایز جشنواره را از آن خود کرد.بازیگر فیلم «تنگه ابوقریب» درباره حضور در این فیلم گفت: «تمام افراد این گروه کلیت کار را در نظر گرفتند. از خودم گرفته تا بهرام توکلی که قصد داشت یک فیلم جنگی بسازد، یا سعید ملکان که بمب آرامش گروه بود و خیلی به همه کمک کرد. البته فیلمی که بهرام توکلی آن را می سازد قطعا اثری است که هر بازیگری دوست دارد که در آن حضور پیدا کند.»
ادامه خبر

اثر تازه جلیلوند میلیاردی شد


به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرآنلاین، فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند از دقایق ابتدایی اکران،‌ با استقبال مخاطبان مواجه شد و در هفته اول اکرانش حدود 120 اکران فوق‌العاده در سینماهای تهران داشته است.این فیلم برای اولین‌بار در تاریخ اکران پردیس کورش، توانست در مدت زمان چهل دقیقه در 9 سانس فوق‌العاده اکران شود و مخاطبان تا ساعاتی از شب در کنار عوامل «بدون تاریخ، بدون امضاء» به تماشای این فیلم نشستند.
ادامه خبر