اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

خاطره جالب ویشکا آسایش از سیلی زدن به رضا عطاران/ «شهرزاد» را نمی‌بینم، با کسی دشمنی ندارم

 فریدون جیرانی در نهمین قسمت از برنامه اینترنتی «35»، شامگاه شنبه 25 شهریور میزبان ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون بود.
آسایش در ابتدای برنامه با بیان خاطراتی، از شروع فعالیت حرفه‌ای‌اش در عرصه بازیگری و حضور در سریال «امام علی» گفت: «آقای شریفی‌نیا با دایی‌ام مازیار پرتو رفت و آمد می‌کردند و پیشنهاد حضور من در این سریال را ایشان دادند، ابتدا دایی‌ام خیلی مخالف بود و نمی‌خواست وارد این کار شوم. تا اینکه با اصرار آقای شریفی‌نیا قبول کرد و من نقش قطام را ایفا کردم که خیلی مورد قبول آقای میرباقری قرار گرفت.»

ادامه

خوش استایل ترین ستاره های هفته

 تعریف فرهنگ لغت از "استایل"، روش و شیوه انجام دادن یا نشان دادن چیزها است و به ویژگی های معرف یک فرد گفته می شود، همه چیز از نحوه حرف زدن، لباس پوشیدن، مدل مو، منش و رفتار و غیره. ولی اغلب اوقات عموماً در مورد ظاهر فرد کاربرد دارد. افراد کمی هستند که برای خودشان استایل دارند و معمولاً استایل شان باعث می شود که منحصر بفرد باشند، در حالیکه دیگران بیشتر دنبال چیزهایی هستند که در حال حاضر "مد" هستند.


ادامه

ورود بانوان به ورزشگاه در عربستان آزاد شد

دولت عربستان به بانوان اجازه حضور در استادیوم را داد.

ادامه

ماجرای خودروی بمب‌گذاری شده در مجاورت منزل پدری شهید حججی+ تصاویر

ماموران امنیتی یک خودروی مظنون به بمب گذاری را در نزدیکی منزل پدری شهید حججی بررسی کردند.

حوالی ساعت 8 دیشب، کارگر مغازه لبنیاتی در حوالی منزل پدر شهید حججی بسته مشکوکی را زیر خودرو پراید مشاهده کرد و در این خصوص با پلیس 110 تماس گرفت.



ادامه

پوشش متفاوت یک بازیگر، سینما را امنیتی کرد! +عکس

حضور بازیگر مشهور بریتانیایی در سینما باعث به وجود آمدن مشکلات امنیتی شد.

به گزارش سایت مشهد فوری، داستان اصلی از این قرار است که جود لاو برای شناخته نشدن از یک سوییشرت کلاهدار مشکی برای حضور در سالن سینما استفاده کرده و ماموران حراست هم که او را نشناخته اند به خاطر ظاهر مشکوکش جلوی این بازیگر نام آشنا را گرفته اند.

ادامه