اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طعنه کارگردان پرسپولیسی به فرهاد مجیدی و دوبلوری که صدایش خوش‌تیپ است!

برنامه «دورهمی» دیشب میزبان سیروس الوند، افشین زی‌نوری و کیوان ساکت بود و این هنرمندان درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای خود با مهران مدیری گفت‌وگو کردند.

برنامه «دورهمی» شامگاه جمعه 17 دی با حضور سیروس الوند کارگردان، افشین زی‌نوری دوبلور و کیوان ساکت نوازنده به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

سیروس الوند اولین مهمان برنامه بود، او در ابتدای گفت‌وگو درباره نحوه شروع کارش توضیح داد: «با کار در مطبوعات شروع کردم و بعد توانستم به جایی برسم که نقد بنویسم. از سال 50 فیلمنامه نوشتم و از سال 53 کارگردانی را شروع کردم.»

او درخصوص اولین حقوقی که دریافت کرده است گفت: «یادم هست مبلغ 300 تومان بود، من آن زمان یک جوان 17 ساله بودم و بابت نوشتن یک گزارش باید آن پول را به من می‌دادند. مسوول آنجا وقتی من را دید، زورش می‎آمد که حقوقم را بدهد.»

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.